5 Mayıs 2017 Cuma

Windows S ve Beklenen Özellikleri




Herkesin merakla beklemekte olduğu ve sonunda açıklığa kavuşturulan Windows S’in çıkışı, teknoloji haberleri dünyasını, derinden etkilemeyi başardı. Bir çok kişi yeni sürümün nasıl bir işlev ve tema da olacağını merak etmekte iken gözler yapılan açıklamalara ve sürümün detaylarına çevrildi. Detaylar konusunda edindiğimiz ve topladığımız kaynaklara göre Windows S’in daha çok eğitim odaklı bir işletim sistemi olacağını belirtebiliriz. Windows 8 ve Windows 10 işletim sistemlerinde yapılan büyük eleştirilerden bir tanesi olan işletim sistemlerinin yüksek donanımsal gereksinim gerektirmesi, Windows S işletim sisteminde dikkate alınmış. Windows S düşük donanımsal özelliklerle bile en iyi derecede performans çıkartacak şekilde uyarlanmıştır.

Windows S Detayları!
 Yukarıda belirtmiş olduğumuz gibi duyuru ve yapılan açıklamalarının hemen ardından gözler Windows S’in detaylarına çevrildi. Şunu belirtebiliriz ki Windows S, Chrome OS oluşumuna karşı rakip olan bir işletim sistemidir. Eşi ve benzeri çıkmayacakmış gibi çarptırılan Chrome OS, Windows S işletim sistemi aracılığı ile teknolojide sınırın bulunmadığını şüphesiz benimsedi. Herkesin bir an önce piyasaya sürülmesini beklediği ve incelemelerini izlemek istediği Windows S, yakında değerli PC kullanıcılarına kavuşacak.  


Kaynak Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder